Pracownik recepcji
Ogłoszenie numer: 10039081, z dnia 2025-07-17
Klient portalu Praca.pl
Pracownik recepcji
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- Profesjonalne powitanie gości i obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
- Zarządzanie centralą telefoniczną, skrzynką mailową oraz korespondencją przychodzącą i wychodzącą
- Organizacja rezerwacji i przygotowanie sal konferencyjnych, obsługa sprzętu TV i wideokonferencji
- Wsparcie techniczne dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych
- Koordynacja współpracy z kurierami, serwisem technicznym, ochroną i działem porządkowym
- Kontrola stanu biura, zgłaszanie usterek i nadzór nad materiałami biurowymi oraz zamówieniami
- Obsługa obiegu dokumentów i archiwizacja podpisanych umów
Wymagania
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
- Biegła obsługa komputera, zwłaszcza pakietu MS Office (w tym Excel)
- Umiejętność organizacji pracy, ustalania priorytetów i współpracy zespołowej
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Oferujemy
- Umowę zlecenie z możliwością stabilnego zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Opcję przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- Kompleksowe wdrożenie oraz narzędzia pracy (laptop, telefon)
- Pracę w międzynarodowym środowisku i zgranym zespole
- Szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia