Pracownik sklepu
- układanie towaru na półkach sklepowych zgodnie z procedurami i zasadami przyjętymi w danym lokalu;
- kontrolowanie etykiet cenowych i terminów przydatności do spożycia;
- zgłaszanie braków w towarze, uszkodzeń w opakowaniu itp.;
- dbanie o właściwą ekspozycję towaru i estetykę obszaru ekspozycji towaru zgodnie z otrzymanymi instrukcjami;
- obsługiwanie stosowanych narzędzi i urządzeń z zachowaniem przestrzegania instrukcji eksploatacji;
- wykonywanie drobnych czynności porządkowych na terenie lokalu.
- aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne;
- komunikatywność i otwartość w kontakcie z pracownikami firmy.
- otwartość na Twoje pomysły
- możliwość rozwoju
- szkolenia
- umowa o pracę, umowa zlecenia
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- kawa / herbata
- dofinansowanie dojazdów do pracy
