Project Manager / Kierownik ds. zarządzania projektem
- samodzielne zarządzanie i koordynowanie całością realizacji projektów;
- opiniowanie projektów pod względem technicznym na etapie ofertowania;
- planowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z danym projektem;
- negocjacje z dostawcami i podwykonawcami;
- opiniowanie i dobór podwykonawców;
- zamawianie materiałów/surowców/części niezbędnych do produkcji;
- dbanie o skuteczną komunikację i przepływ informacji w zespole projektowym;
- kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy);
- sporządzanie wycen, rozliczeń i budżetów.
- minimum rocznego doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży POS lub w branżach pokrewnych (branża stolarska / meblowa mile widziana);
- umiejętność czytania rysunku technicznego – warunek konieczny;
- znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (C1/C2) lub niemieckiego (C1/C2) - warunek konieczny;
- zaangażowania w prowadzone projekty;
- systematyczności i terminowości w wykonywaniu obowiązków;
- analitycznego myślenia i asertywności;
- umiejętności planowania oraz dobra organizacja własnej pracy
- umiejętności pracy pod presją;
- znajomości obsługi pakietu Office;
- posiadania prawa jazdy kat. B;
Jesteśmy otwarci na wymagania kandydatów.