Radca
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
wymagania (zgodne z Ustawą o pracownikach urzędów państwowych) niezbędne: obywatelstwo polskie, ukończone osiemnaście lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wymagane wykształcenie wyższe (preferowane: prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne), biegła znajomość pakietu Microsoft Office, umiejętność pracy z aktami prawnymi oraz obsługi urządzeń biurowych; wymagania dodatkowe: znajomość prawa wyborczego, ustawy o finansach publicznych oraz prawa administracyjnego; mile widziane: umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy, terminowość i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, pracy w zespole, dyspozycyjność oraz umiejętność redagowania pism urzędowych.
Biała Podlaska
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 do 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej