Radca/radczyni
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Osoba zajmująca stanowisko wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z: nietypowymi godzinami pracy (w tym dyżury), permanentną obsługą klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatelki/obywatele, przedsiębiorstwa), częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę organizacyjną, logistyczną i merytoryczną wizyt, spotkań i posiedzeń z udziałem Szefa KPRM.
- Koordynuje obsługę organizacyjną, w tym informacyjną Szefa KPRM.
- Prowadzi bieżącą korespondencję oraz przygotowuje informacje i komunikaty dotyczące działań Szefa KPRM, w tym na potrzeby kontaktów z mediami oraz w mediach społecznościowych.
- Prowadzi terminarz spotkań i wizyt Szefa KPRM, rejestr delegacji oraz realizuje połączenia telefoniczne Szefa KPRM.
- Przyjmuje, rejestruje, przechowuje i przekazuje według właściwości korespondencję Szefa KPRM zgodnie z wymogami Instrukcji Kancelaryjnej KPRM i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt KPRM oraz przekazuje Szefowi KPRM pisma i materiały przedkładane przez komórki organizacyjne Kancelarii oraz przekazuje je zwrotnie po otrzymaniu od Szefa KPRM.
- Informuje właściwych Dyrektorów innych komórek organizacyjnych Kancelarii o dyspozycjach ustnych i dekretacjach Szefa KPRM oraz udziela pracownikom Kancelarii, ministerstw i urzędów centralnych oraz innym interesantom informacji w sprawach obiegu dokumentów, w ramach udzielonego upoważnienia.
- Gromadzi niezbędne informacje o osobach, urzędach, instytucjach i organizacjach, z którymi Szef KPRM pozostaje w kontakcie.
- Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych, w celu zapewnienia sprawnej obsługi Biura.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w zakresie obsługi organizacyjnej, w tym: komunikacyjnej/informacyjnej lub organizacji wydarzeń
- Znajomość: zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej; zasad redagowania komunikatów informacyjnych, w tym w mediach społecznościowych; zasad organizacji wizyt, spotkań, wydarzeń, w tym medialnych
- Posiadanie kompetencji miękkich: myślenie analityczne, komunikacja, kreatywność, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość j. angielskiego na poziomie odpowiadającym B1 lub innego języka urzędowego UE na poziomie odpowiadającym B1
