Referendarz
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych .
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
Zakres zadań
- Monitoruje pracę Zespołu w zakresie realizowanych zadań wynikających z jego właściwości merytorycznej
- Monitoruje proces obiegu i dystrybucji dokumentów jawnych w biurze, w tym kwalifikuje i rozdziela korespondencję
- Monitoruje terminowość dystrybucji dokumentów i korespondencji z kancelarii oraz przyjmuje, ekspediuje, ewidencjonuje i rejestruje dokumenty oraz korespondencję, a także dystrybuuje dokumenty i korespondencję zgodnie z dekretacją przełożonych
- Prowadzi bieżące instruktaże dla pracowników kancelarii oraz sekretariatów z zakresu merytorycznego obejmującego realizację zadań na wskazanych stanowiskach
- Prowadzi ewidencję pomocniczą pieczęci i stempli służbowych wydanych pracownikom biura, składa zapotrzebowania w tym zakresie oraz rozlicza osoby zwalniane i przenoszone z posiadanych przez nich pieczęci i stempli służbowych oraz aktów prawnych
- Prowadzi i aktualizuje centralne rejestry kancelaryjne funkcjonujące w biurze
- Monitoruje organizację procesu archiwizacji dokumentów i korespondencji wydziału
- Archiwizuje otrzymaną i wytworzoną dokumentację oraz przygotowuje dokumentację wpływającą do wydziału i wytworzoną w wydziale
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku doświadczenia w pracy biurowej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość: organizacji i funkcjonowania administracji publicznej, instrukcji kancelaryjnej urzędu
- Umiejętność: pracy w zespole, dobrej organizacji pracy własnej, komunikowania się
- Umiejętność komunikowania się
- Rzetelność
- Skrupulatność i systematyczność
- Dokładność i sumienność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu archiwistyki