Referent ds. kadr, płac i księgowości
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excel, Office
Wymagania inne:
Wykształcenie wyższe, kierunek administracja; staż pracy: min 5 lat w dziale kadr, lub co najmniej 1 rok w administracji; dobra znajomość komputera, urządzeń biurowych, pakiet office i płatnika)znajomość aktualnej instrukcji kancelaryjnej, przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego,b)umiejętność pracy w zespole, kreatywność, komunikatywność, c)umiejętność organizowania pracy własnej, d)znajomość podstawowych aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o księgowości, kodeks pracy.PROCEDURA KONKURSOWA:https://zgorzelec.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow?p_p_id=jobclassificationportlet_WAR_nnkportlet&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu