Referent / Referentka ds. Promocji Wydziału




Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację działań promocyjnych Wydziału Architektury Politechniki Wrocławskiej, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych, współpracy z partnerami zewnętrznymi oraz wsparcia organizacyjnego wydarzeń akademickich.
- Wspieranie Dziekana, Prodziekana oraz pracowników Wydziału Architektury w działaniach organizacyjnych oraz promujących wydarzenia organizowane przez Wydział (konferencje, spotkania, warsztaty, prelekcje, prezentacje).
- Pozyskiwanie informacji dotyczących działalności i promocji Wydziału, opracowywanie i wdrażanie kalendarza wydarzeń, śledzenie aktualnych trendów w mediach społecznościowych i dostosowywanie działań do zmieniających się trendów.
- Zarządzanie i obsługa mediów społecznościowych Wydziału, m.in.:
- tworzenie, edycja, selekcja i publikowanie treści na dostępnych platformach,
- przygotowywanie tekstów promujących wydarzenia, osiągnięcia i inicjatywy Wydziału,
- tworzenie materiałów graficznych, wideo oraz animacji wspierających kampanie marketingowe,
- organizowanie sesji zdjęciowych, filmowych (np. relacje z wydarzeń, wywiady, prezentacje),
- moderowanie dyskusji, odpowiadanie na komentarze, monitorowanie aktywności, dbanie o spójność wizualną i komunikacyjną zgodnie z wytycznymi.
- Współpraca z mediami, działami Uczelni, studentami, Samorządem Studenckim PWr i Wydziału Architektury oraz pracownikami Wydziału w zakresie pozyskiwania treści oraz podejmowanie wspólnych działań mających na celu promocję Wydziału.
- Utrzymywanie i poszerzanie kontaktów z partnerami branżowymi (m.in. z Muzeum Architektury, Dolnośląską Okręgową Izbą Architektów, SARP Oddział Wrocław, redakcją czasopisma Architektura & Biznes) celem wsparcia i współorganizacji wydarzeń.
- Wykonywanie innych działań związanych z wdrażaniem strategii promocyjnej Wydziału, realizacją powierzonych zadań dotyczących organizacji wydarzeń wydziałowych, współpracą z Koordynatorem ds. social mediów, obsługą rejestrów dokumentów oraz dedykowanych skrzynek mailingowych.
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe – kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem, PR lub mediami społecznościowymi).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane.
- Umiejętność tworzenia krótkich tekstów, grafik i materiałów wideo dostosowanych do różnych typów odbiorców.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Biegła obsługa platform społecznościowych tj. Facebook, Instagram, TikTok, YouTube.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word, MS Excel) i urządzeń biurowych.
- Dobra znajomość obsługi programów graficznych i narzędzi do monitorowania działań w mediach społecznościowych.
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, duża dokładność i odpowiedzialność.
- Skrupulatność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań.
- Samodzielność w realizacji zadań połączona z nastawieniem na współpracę.
- Kreatywność i inicjatywa w działaniu – nastawienie na generowanie pomysłów i poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3–20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy).
- Pakiet benefitów (13. pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe).
- Work-life balance - praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30–15:30.
- Szkolenia wewnętrzne, dofinansowanie do szkoleń zewnętrznych,
- Możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa).
Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.