Referent - sekcja zamówień publicznych
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie minimalne średnie, preferowane - wyższe wskazane kierunki administracyjne, ekonomiczne lub prawnicze. - Preferowany staż pracy 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym,- znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,- znajomość ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,- skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji.2. Wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,- znajomość ustawy z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- zdolność analitycznego myślenia oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii, wysoki poziom komunikatywności, sprawność działania, dobre umiejętności organizacyjne, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, odpowiedzialność, opanowanie, samodzielność.
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 725 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie