Referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
- Bieżący kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. (Tylko do I piętra wjeżdża winda)
- Brak windy powyżej I piętra , brak podjazdu, praca na II i III piętrze, sala obsługi na parterze
- Pomieszczenie socjalne na I piętrze
Zakres zadań
- Podejmuje działania zmierzające do likwidacji zaległości podatkowych w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności
- Prowadzi sprawy z zakresu udzielania ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w celu efektywnego egzekwowania zaległości
- Wykonuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego w celu doprowadzenia do zaspokojenia wierzytelności
- Inicjuje i bierze udział w postępowaniach wieczystoksięgowych oraz przed sądami w celu realizacji zadań wierzyciela
- Wydaje zaświadczenia dot. pomocy publicznej oraz ewidencjonuje udzieloną pomoc w systemach informatycznych celem zapewnienia bieżącej informacji o udzielonej pomocy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe