Referent
Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:
wykształcenie średnie i 5 lat udokumentowanego stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 2 lata udokumentowanego stażu pracy, znajomość przepisów: ustawy o pomocy społecznej i aktów wykonawczych do tej ustawy m. in. rozporządzenia w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych aktów wykonawczych, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność interpretacji przepisów prawa i ich praktycznego zastosowania, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista;
Zgorzelec
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia:
plus dodatek stażowy, dodatek motywacyjny
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
