Referent
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca przeważnie siedząca
- praca wymaga sprawności obu rąk i wymuszonej pozycji ciała
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- praca wewnątrz pomieszczenia przy częściowym oświetleniu dziennym i sztucznym
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę kancelaryjną Inspektoratu, w tym: prowadzi dziennik korespondencji poczty przychodzącej i wychodzącej, nadaje pocztę, obsługuje system epuap, skrzynkę e-doręczeń, EZD,
- Obsługuje petentów urzędu, udziela informacji i kieruje do odpowiednich komórek organizacyjnych.
- Prowadzi ewidencję materiałową majątku Inspektoratu: prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową na kartotekach magazynowych; wydaje materiały znajdujące się w magazynie; rozlicza zużyte materiały magazynowe.
- Prowadzi księgi druków ścisłego zarachowania: zamawia, wydaje oraz rozlicza druki.
- Prowadzi rejestr kart drogowych, sporządza miesięczne rozliczenia kart drogowych oraz zużycia paliwa.
- Wystawia druki polecenia wyjazdu służbowego oraz je rozlicza.
- Prowadzi rejestry: pieczęci, odznak weterynaryjnych, upoważnień, legitymacji, zarządzeń PLW i skarg.
- Zbiera zapotrzebowania na zakup niezbędnych materiałów biurowych.
- Prowadzi przychód i rozchód materiałów biurowych, środków czystości i środków spożywczych.
- Sporządza pisma służbowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Umiejętność biegłej obsługi komputera.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją.
- Samodzielność, komunikatywność.
- Umiejętność pracy w zespole.