Regionalny Opiekun Klienta
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów,
- Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie warunków umów,
- Nadzorowanie kontraktów z Klientami, analiza rentowności w zakresie kontraktów,
- Poszukiwanie możliwości sprzedaży dodatkowych produktów i usług u klientów,
- Wdrażanie umów nowych Klientów, ustalanie szczegółów współpracy, współpraca z serwisantami,
- Prowadzenie procesów reklamacyjnych i innych zdarzeń, mających wpływ na zadowolenie Klientów ze współpracy z Firmą,
- Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach, usługach, możliwościach technicznych, oferowanie dodatkowych usług zgodnie z potrzebami Klienta,
- Tworzenie raportów, notatek ze spotkań i innych dokumentów związanych z obsługą Klienta.
- Doświadczenie w kontakcie z klientem (B2B),
- Doświadczenie w rozpatrywaniu reklamacji z klientami,
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach z klientem,
- Umiejętność prowadzenie negocjacji,
- Umiejętność budowania relacji z Klientami Gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
- Wiedza z zakresu technik sprzedaży będzie dodatkowym atutem,
- Prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Rozwój umiejętności dzięki programowi szkoleń wewnętrznych.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia