Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa
- Aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonych standardów.
- Dekretowanie i księgowanie dokumentów.
- Księgowanie i wyliczenia rezerw, wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowych kosztów itp.
- Prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej.
- Przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne, oraz dla instytucji zewnętrznych.
- Audyt i naniesienie ewentualnych zmian w minionych okresach obrachunkowych.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.
- Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych.
- Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.
- Minimum 2 lata samodzielnego doświadczenia w prowadzeniu księgowości.
- Wykształcenie średnie lub wyższe (rachunkowość, finanse, ekonomia - mile widziane).
- Znajomość polskiej ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej i prawa podatkowego.
- Doświadczenie w pracy na systemach finansowo-księgowych.
- Praktyczna znajomość MS Office (szczególnie Excel).
- Podstawowa obsługa komputera (MS Office).
- Samodzielność, skrupulatność i zaangażowanie.
- Dobra organizacja pracy, lojalność i terminowość.
- Umiejętność pracy zespołowej.
- Certyfikat ukończenia kursów Stowarzyszenia Księgowych w Polsce - min. I stopnia (mile widziany).
- Znajomość systemu ENOVA (mile widziana).
- Dodatkowe informacje: Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami, którzy zostaną poproszeni o wykonanie zadania rekrutacyjnego.
- Możliwość rozwoju zawodowego – wspieramy szkolenia, kursy i inicjatywy podnoszące kwalifikacje.
- Przyjazną atmosferę pracy – stawiamy na wzajemny szacunek, otwartą komunikację i partnerskie relacje w zespole.
- Dostęp do kart sportowych, umożliwiających korzystanie z obiektów sportowych.
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na preferencyjnych warunkach.
- Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej.
- Regularne spotkania integracyjne.