Samodzielny referent ds kadr
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; wykształcenie średnie, preferowane wyższe o kierunku: administracja, zarządzanie,ekonomia lub pokrewne, wymagany staż pracy wynosi 4 lata w przypadku osób z wykształceniem średnim; 1 rok z wykształceniem wyższym2. Wymagania dodatkowe: bardzo dobra znajomość przepisów min: kodeks pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o pomocy społecznej, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, rzetelność, sumienność, komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, znajomość obsługi programów WORD, EXCEL.
Lidzbark Warmiński
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim
