Samodzielny referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego, przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, winda dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, toaleta niedostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Zakres zadań
- kontroluje poprawność logiczną i merytoryczna wpływających sprawozdań i ankiet w celu wyeliminowania błędów materiałowych i uzyskania właściwej kompletności badań
- wstępnie analizuje i kontroluje poprawność wyników i kompletność badań statystycznych (tablice kontrolne, tablice wynikowe) w celu zapewnienia odpowiedniej ich jakości
- zbiera, gromadzi i przetwarza dane pierwotne od sprawozdawców zgodnie z wytycznymi i harmonogramami w celu utworzenia zbiorów danych wynikowych
- koordynuje proces realizacji badań statystycznych w celu zapewnienia ich zgodności z wytycznymi i harmonogramami
- dba o spójność i efekt wykonywania zadań realizowanych przez inne stanowiska wspomagające pozyskiwanie sprawozdań i ankiet ze specjalizacji lub rolnictwa z zakresu koordynowanego badania w celu monitorowania stopnia ich wykonania
- zbiera poprzez wywiady bezpośrednie lub telefoniczne dane od respondentów, gromadzi oraz wstępnie przetwarza je zgodnie z wytycznymi i harmonogramami w celu utworzenia zbiorów danych wynikowych
- nawiązuje kontakt ze sprawozdawcami w celu uzyskania jak najlepszej kompletności i jakości danych statystycznych
- prowadzi szkolenia, wykłady oraz inne działania edukacyjne przewidziane w planie edukacji statystycznej urzędu w celu popularyzacji wiedzy na temat statystyki publicznej oraz promocji jej zasobów informacyjnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego ogólnego doświadczenia zawodowego
- znajomość zagadnień z zakresu statystyki, w tym znajomość ustawy o statystyce publicznej
- znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office)
- ogólna wiedza z dziedziny rolnictwa, ekonomii
- znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej, w tym znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
- rzetelność
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- poszukiwanie informacji
- współpraca
- komunikacja interpersonalna
- komunikacja pisemna
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w 2 rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- pozytywna orientacja na klienta/interesanta