Samodzielny referent
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- wymagająca wysiłku fizycznego lub innych rodzajów obciążeń dla organizmu pracownika (np. długotrwała pozycja siedząca),
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
- winda dostępna w budynku.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy pracownicze związane z nawiązaniem, trwaniem, zmianą i ustaniem stosunków pracy oraz inne wynikające ze stosunku pracy, w tym ustala składniki wynagrodzenia i inne świadczenia płacowe, realizuje zadania pracodawcy w zakresie medycyny pracy i BHP, ewidencjonuje czas pracy i absencję, prowadzi akta osobowe, prowadzi sprawy emerytalno-rentowe w zakresie współdziałania w przygotowywaniu dokumentacji oraz związane z udzielaniem przez pracodawcę zgody na dodatkowe zatrudnienie w celu zapewnienia optymalnego funkcjonowania Archiwum.
- Koordynuje oraz monitoruje proces sporządzania ocen w służbie cywilnej w celu gromadzenie informacji o pracowniku.
- Przyjmuje klientów wewnętrznych i zewnętrznych oraz udziela informacji, wyjaśnień w sprawach związanych ze stosunkiem pracy w celu zapewnienia dostępu do informacji.
- Planuje i realizuje działania związane z promocją Archiwum jako pożądanego pracodawcy, wewnątrz, jak i na zewnątrz instytucji (wśród osób zatrudnionych, jak i kandydatek/kandydatów do pracy), w szczególności nawiązuje i utrzymuje kontakty z podmiotami zewnętrznymi (m.in. uczelnie wyższe, organizacje studenckie, organizacje promocji zatrudnienia, organizacje działające na rzecz osób z niepełnosprawnościami, urzędy pracy) w celu zwiększenia zaangażowania pracowników oraz pozyskiwania nowych pracowników, praktykantów, stażystów, wolontariuszy, zleceniobiorców.
- Obsługuje organizacyjnie prace zespołu wewnętrznego wartościującego stanowiska pracy w służbie cywilnej w celu optymalizacji przebiegu procesu.
- Sporządza plany i sprawozdania z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w celu udokumentowania realizacji zadań.
- Realizuje sprawy ze stosunków pracy byłych pracowników Archiwum w celu ich obsługi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Wiedza z zakresu: ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi,
- Wiedza z zakresu: ustawy kodeks pracy z aktami wykonawczymi,
- Wiedza z zakresu: uregulowań prawnych dotyczących ochrony danych osobowych i dostępu do informacji publicznej
- Kompetencji miękkie: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
