Sekretarz gminy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) brak przynależności do partii politycznej;5) nieposzlakowana opinia;6) co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub posiadanie co najmniej czteroletniego stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;7) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce, o profilu umożliwiającym wykonywanie obowiązków sekretarza gminy;8) znajomość regulacji prawnych z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych, ustawy prawo oświatowe i Karta Nauczyciela.Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,2) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, analitycznego myślenia, samodzielnego podejmowania decyzji, sprawnej organizacji i planowania pracy, skutecznej komunikacji,3) wysoka kultura osobista,4) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,5) dyspozycyjność,6) znajomość systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),7) znajomość zasad obsługi kadrowej i płacowej pracowników jst,8) znajomość zasad funkcjonowania jednostek systemu oświaty,9) znajomość zasad funkcjonowania archiwów zakładowych,10) przeszkolenie z zakresu: a) zarządzania zasobami ludzkimi, w tym dokonywania ocen pracowniczych,b) kontroli zarządczej,c) bezpieczeństwa informacji,d) zamówień publicznych,11) prawo jazdy kat. B.
Zabłudów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 670 do 9 200 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku