Sekretarz (w powiatowym zespole ds. orzekania o niepełnosprawności)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: prawo lub administracja
Wymagania inne:
NIEZBĘDNE WYMAGANIA:- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- nieposzlakowana opinia,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.WYMAGANIA DODATKOWE:1)znajomość przepisów prawnych z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie powiatowym,2)umiejętność obsługi wykorzystywanych na stanowisku pakietów i programów,3)biegła obsługa komputera, w tym obsługi aplikacji pakietu Office,4)wysoka kultura osobista i samodzielność, 5)umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,6)zdolność do pracy w warunkach stresu oraz pod presją czasu,7)sumienność i dyspozycyjność.
Międzychód
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
od 2 333 PLN
Opis wynagrodzenia:
W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy,
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie