Sekretarz
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- użytkowanie sprzętu biurowego
- praca siedząca przed komputerem z monitorem ekranowym
- budynek Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez zapewnienie odpowiedniej szerokości ciągów komunikacyjnych, odpowiedniej szerokości drzwi, braku progów na ciągach komunikacyjnych i do pomieszczeń biurowych, wyłożenie na ciągach komunikacyjnych wykładziny antypoślizgowej, dostosowanie toalet, platformy przyschodowe zamontowane są przy schodach wewnętrznych prowadzących z holu głównego na korytarze parteru
- budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, ze względu na korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami
Zakres zadań
- prowadzi elektroniczną ewidencję i obieg pism wpływających w ramach systemu EZD (system Elektronicznego zarządzania dokumentacją), w tym dokumentów dotyczących PROW 2014-2020 w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;
- przyjmuje, rejestruje i rozdziela dokumenty wewnątrz departamentu, w tym dokumenty dotyczące PROW 2014-2020, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
- prowadzi terminarz spotkań, narad i innych wydarzeń w Departamencie, w tym dotyczące PROW 2014-2020, w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora, Jego Zastępcy oraz innych pracowników Departamentu;
- przygotowuje, opracowuje oraz aktualizuje comiesięczną listę obecności pracowników Departamentu, w celu prawidłowego prowadzenia spraw związanych z dyscypliną pracy;
- prowadzi rejestr delegacji służbowych kierownictwa oraz pracowników Departamentu, w tym delegacji związanych z PROW 2014-2020 oraz realizuje zadania związane z zaopatrzeniem departamentu w materiały i sprzęt biurowy, w celu wsparcia bieżących zadań będących w kompetencjach pracowników Departamentu;
- redaguje krótkie pisma na polecenie Dyrektora Departamentu w celu wsparcia w bieżącej pracy Dyrektora i pracowników Departamentu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 6-miesięczne doświadczenie w obszarze obsługi kancelaryjno-biurowej
- Znajomość obsługi systemu EZD
- Wiedza z zakresu PROW 2014-2020