Serwisant
- Wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu elektronicznego
- Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów po zakupie
- Kontakt z producentami i dostawcami w sprawach serwisowych i technicznych
- Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą zgłoszeń posprzedażowych
- Udział w doskonaleniu procesów obsługi posprzedażowej
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w branży muzycznej/elektronicznej
- Umiejętność diagnozowania usterek i wykonywania napraw sprzętu elektronicznego
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Umiejętność pracy w zespole, cierpliwość i orientacja na klienta
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Premie uzależnione od wyników pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
- Prywatna opieka medyczna
- Karta sportowa
