Specjalista do spraw obsługi klienta
Wykształcenie: podstawowe
Język: rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: dokładność, terminowość, punktualność, komunikatywność, elestyczność, chęć nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji, umiejętność pracy w zespole, wielozadaniowość, odpornośc na stres
Wymagania inne:
Wymagane doświadczenie zawodowe w marketingu online.Gotowość do pracy zdalnej, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, umieętność pracy z "trudnym klientem"
Poznań
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 70 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu