Specjalista do spraw płac
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Wymagania niezbędne:Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która:- posiada obywatelstwo polskie;- biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;- posiada wykształcenie wyższe -staż 2 lata pracy na podobnym stanowisku, lub średnie ekonomiczne i 4-letni staż pracy o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego;- cieszy się nieposzlakowaną opinią;- znajomość przepisów prawa pracy, przepisów prawa oświatowego, przepisów dot. ubezpieczeń społecznych, PPK, GUS, PFRON, Systemu Informacji Oświatowej, podatku dochodowego od osób fizycznych, systemu oświaty, Karty Nauczyciela, ustawy o pracownikach samorządowych;- biegła znajomość obsługi komputera (program Microsoft Office: World, Excel);- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów finansowo-księgowych, Internetu, poczty elektronicznej;Wymagania dodatkowe (pożądane):- znajomość programu Płatnik- znajomość programu Płace Vulcan ;- umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
Koszalin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 156 PLN
Opis wynagrodzenia:
+ dodatek za wysługę lat w zależności od stażu pracy kandydata
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie