Specjalista ds. administracji i rozliczeń
Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
- Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach
- Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami
- Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur
- Wystawianie faktur oraz korekt zgodnie z obowiązującymi zasadami
- Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
- Doświadczenie w kontakcie z Klientem (telefonicznie i mailowo)
- Wykształcenie co najmniej średnie
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel i Word
- Dokładność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- Mile widziane doświadczenie w obszarze fakturowania lub księgowości
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
