Specjalista ds. Administracji
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
- Zarządzanie kartami dostępu – obsługa zgłoszeń dotyczących blokad, aktywacji i zmian dostępów do biura
- Przygotowywanie kart dostępowych dla nowo zatrudnionych pracowników oraz dostawców
- Tworzenie i aktualizacja identyfikatorów pracowników w systemie
- Przygotowywanie dokumentacji do audytów bezpieczeństwa (wewnętrznych i zewnętrznych)
- Generowanie miesięcznych raportów dotyczących stref chronionych oraz porównań lokalizacji
- Zgłaszanie incydentów oraz reagowanie na naruszenia procedur bezpieczeństwa
- Monitorowanie zdarzeń krytycznych związanych z bezpieczeństwem
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy administracyjnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Dbałość o szczegóły i umiejętność pracy z dokumentacją
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00 lub 09:00-17:00
- Wdrożenie stanowiskowe
- Stabilne na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy
- Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
- Szkolenia wewnętrzne
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze)