Specjalista ds. Administracji
Partnerstwo z jakością i niezawodność, to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako jeden z największych dystrybutorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła, z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku HVACR, wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.
W związku z rozwojem Spółki poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku.
Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność i zgodność z przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy.
Specjalista ds. Administracji działa także jako niezawodny kolega, chętnie wspierając innych pracowników i współpracując z różnymi działami firmy. Te cechy tworzą fundament stanowiska, które ma na celu zapewnienie stabilności operacyjnej, efektywności i ciągłości działania przedsiębiorstwa.
- Nadzór nad eksploatacją floty i jej rozliczanie (rejestracje, wyposażenie, przeglądy, ubezpieczenia itp.)
- Administrowanie nieruchomościami (administracja, formalności, opłaty, sprawy sporne, utrzymanie)
- Wsparcie działu w bieżącym funkcjonowaniu i realizacji wybranych zadań
- Zarządzanie aktywami i majątkiem (utrzymanie, administracja i zakupy)
- Drobne naprawy i wsparcie w poprawnym funkcjonowaniu biura
- Znajomość przepisów: Średnio-zaawansowana znajomość zasad rachunkowości, znajomość zasad windykacji oraz przepisów dotyczących najmu i zarządzania flotą (w tym ubezpieczenia)
- Umiejętności komputerowe: Dobra znajomość pakietu MS Office- Excel.
- Kompetencje negocjacyjne: Umiejętność negocjacji zakupowych oraz analizy ofert. Docelowo windykacja należności.
- Zdolności organizacyjne: Doskonałe umiejętności organizacyjne, chęć rozwoju, sumienność i nastawienie na cele długoterminowe
- Komunikatywność: Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole. Zorientowanie na innych i zaangażowanie w realizację zadań.
- Inicjatywa: Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
- Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy
- Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 35-letnią tradycją
- Komfortowe i nowoczesne biuro
- Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy
- Dofinansowane karty sportowe
- Pakiety socjalny
- Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej
- Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego