Specjalista ds. administracji
Worldwide.
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- Gotowość do pracy stacjonarnej w zakładzie w Szczecinie,
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną w środowisku biznesowym,
- Gotowość do odbycia podróży służbowych (w razie konieczności),
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w kontakcie z osobami na wysokich stanowiskach kierowniczych,
- Wysoka kultura osobista, doskonała organizacja czasu pracy, odpowiedzialność,
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (m. in. Excel).
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej poprzez codzienną weryfikację korespondencji przychodzącej (mailowej i listownej),
- Przygotowanie dokumentacji na spotkania z uczestnictwem zarządu,
- Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez przełożonego,
- Zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania protokołów, raportów i zestawień,
- Tłumaczenie pisemne i ustne z i na język angielski,
- Organizacja spotkań biznesowych,
- Współuczestnictwo w organizowaniu „eventów” służbowych,
- Administrowanie mieszkaniami służbowymi,
- Administrowanie świadczeniami pracowniczymi.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość podniesienia swoich uprawnień poprzez udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę;
- System miesięcznego premiowania;
- Darmowy dostęp do siłowni zakładowej.