Specjalista zarządzania dokumentacją

Planowanie, organizacja, kontrolowanie obiegu dokumentów, monitorowanie pracy pracowników Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: rzetelność Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

SZCZEGÓŁY OFERTY

świętokrzyskie / Chmielnik

Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Data dodania: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

- zapoznanie się z zagadnieniami na zajmowanym stanowisku w Wydziale Finansowym- archiwizowanie dokumentacji wydziałowej- nauka opisywania i dekretacji dowodów księgowych- bieżące wprowadzanie analityki należności z tyt. dochodów budżetowych, w tym opłaty...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Sokołów Podlaski

Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

Data dodania: wczoraj

Pracownik administracyjno-biurowy

Odbieranie/wysyłanie/rejestrowanie korespondencji przychodzącej/wychodzącej.Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.Sporządzanie korespondencji handlowej, pism, ofert. Przygotowywanie dokumentacji pod audyty jakościowe.Obsługa komputera,urządzeń...

SZCZEGÓŁY OFERTY

mazowieckie / Krajkowo

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Data dodania: wczoraj