Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami
(wymiar etatu: 1)
- realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami,
- prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości,
- kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców,
- współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem nieruchomości, nadzór nad ich właściwą realizacją,
- protokolarny odbiór i przekazywanie nieruchomości,
- przeprowadzanie wizji lokalnych nieruchomości, podejmowanie czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków,
- nadzór nad firmami świadczącymi usługi sprzątania oraz bieżącej konserwacji,
- dokonywanie odczytów wskazań liczników,
- rozliczanie kosztów dostawy mediów,
- opisywanie faktur/rachunków pod względem rachunkowym zgodnie z zawartymi umowami,
- bieżący kontakt z lokatorami,
- bieżąca obsługa programu do zarządzania nieruchomościami,
- wspieranie działań przełożonych.
- doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem nieruchomościami min 1 rok,
- wykształcenie średnie,
- mile widziane posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub odbycie certyfikowanego kurs zarządzania nieruchomościami/studiów podyplomowych z zakresu nieruchomości - będzie dodatkowym atutem,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- znajomość programu Mieszczanin – mile widziane,
- prawo jazdy kat. B
- możliwość dysponowania własnym samochodem (rekompensowane przez pracodawcę ryczałtem),
- dobra organizacja czasu pracy, rzetelność, zaangażowanie.
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- dużą samodzielność w działaniu,
- finansowanie szkoleń zawodowych i innych,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dofinansowanie pakietów sportowych oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dodatkowe ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie wypoczynku,
- pakiet socjalny,
- elastyczny czas pracy (możliwość korzystania z pracy zdalnej).
Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami, dolnośląskie / Wrocław ”.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Starościńska 1.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.