Specjalista ds. Analiz i Cyfrowych Doświadczeń Klientów
- Masz doświadczenie w zakresie budowania cyfrowych doświadczeń klientów
- Posiadasz doświadczenie w pracy projektowej (także w roli lidera)
- Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i rekomendować nowe rozwiązania
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- Masz otwartą głowę, lubisz udoskonalać i poszukiwać nowych rozwiązań
- Znasz Google Analytics lub inne narzędzia analityczne.
- Projektowanie doświadczeń klientów w aplikacji mobilnej i na portalu Orange w obszarze płatności w procesach obsługowych i sprzedażowych w kanałach digital
- Planowanie, inicjowanie oraz koordynacja projektów i inicjatyw poprawiających doświadczenia klientów digitalnych w obszarze digitalnych płatności
- Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey dla procesu płatności
- Poszukiwanie nowych sposobów na zachęcenie klientów do korzystania z Mój Orange
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.