Specjalista ds. BHP
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Opracowywanie i wdrażanie procedur, instrukcji oraz regulaminów związanych z BHP
- Prowadzenie wymaganej przepisami prawnymi dokumentacji BHP oraz przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla pracowników Grupy ZIKO
- Analiza ryzyka zawodowego
- Inicjowanie i podejmowanie działań prewencyjnych w celu zapobiegania wypadkom, prowadzenie dokumentacji oraz dochodzenie powypadkowe
- Wsparcie w realizacji zadań związanych z ochroną przeciwpożarową
- Nadzór nad stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w firmie oraz doradztwo w zakresie stosowania przepisów BHP
- Organizacja i przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym samodzielnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość przepisów prawa w zakresie BHP oraz ppoż.
- Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel)
- Umiejętność prowadzenia szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność wyznaczania i realizacji celów
- Dobra organizacja pracy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Atmosfera oparta na współpracy
- Ubezpieczenie na życie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prywatna opieka medyczna
- Program poleceń pracowniczych
- Nowoczesne biuro o wysokim standardzie
- Szkolenia
- Narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobywania wiedzy i umiejętności
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
- Program „Możesz na nas liczyć”