Specjalista ds. BHP
Zadania:
- Współpraca z organami zewnętrznymi (instytucje, urzędy, firmy zewnętrzne) w zakresie BHP, ppoż.
- Sporządzanie oraz nadzór nad dokumentacją i raportami w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej
- Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii
- Bieżące informowanie przełożonego o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
Od Kandydatów wymagamy:
- Wykształcenia wyższego o specjalizacji BHP
- Odpowiedniego doświadczenia zawodowego
- Praktycznej znajomości języka angielskiego
- Pro aktywności i wysokiej motywacji
- Umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
Oferta:
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w firmie naszego Klienta
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia merytoryczne
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i medycznego, PPK