Specjalista ds. E-commerce
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych oraz efektywności kampanii reklamowych.
- Rozwijanie obecności i sprzedaży na platformach takich jak Amazon, eBay.
- Tworzenie, optymalizacja listingów produktów oraz analiza i identyfikacja trendów rynkowych.
- Konkurencyjna analiza rynku i dostosowanie strategii sprzedaży.
- Współpraca międzydziałowa i adaptacja do zmian polityk, algorytmów.
- Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na platformach online oraz znajomość narzędzi typu Amazon Ads.
- Umiejętność analizy danych, biegłość językowa (angielski) i kompetencje komunikacyjne oraz organizacyjne.
- Samodzielność i zdolność do rozwiązywania problemów.
- Stabilność zatrudnienia, nowoczesne narzędzia pracy, konkurencyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
- Bogaty pakiet benefitów, elastyczność godzin pracy, możliwość rozwoju (szkolenia), bezstresowe środowisko pracy.