Specjalista ds. Floty i Logistyki
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisko:
- Planowanie harmonogramów usług i zarządzanie zasobami (sprzęt, załoga).
- Koordynacja i nadzór nad pracą zespołu (ok. 30 osób) podczas realizacji zleceń.
- Prowadzenie ewidencji pracy i dokumentacji zleceń.
- Kontrola poprawności wykonania usług oraz bieżąca obsługa klienta.
- Monitorowanie pojazdów (GPS) i praca z systemem BDO.
- Udział w działaniach usprawniających procesy logistyczne.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i znajomość Kodeksu pracy w praktyce.
- Dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
- Umiejętności analityczne, komunikatywność i odpowiedzialność.
- Motywacja do rozwoju; mile widziana znajomość branży odpadów i wykształcenie kierunkowe.
- Zatrudnienie na umowę o pracę.
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Świadczenia socjalne, opieka medyczna i karta MEDICOVER Sport.
