Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
- Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
- Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
- Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
- Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.
- Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.
- Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.
- Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umiejętność testowania, diagnozowania urządzeń (desktopy, laptopy, urządzenia mobilne, drukarki),
- Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
- Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.
- Znajomość urządzeń mobilnych z systemem Android.
- Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych i Active Directory.
- Znajomość platformy Office 365 / MS Exchange.
- Znajomość systemów wideokonferencyjnych.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
- Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste i techniczne.
- Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).