Specjalista ds. Informatyki
- Wsparcie techniczne dla pracowników w zakresie obsługi komputerów z systemami Windows i macOS.
- Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym oraz urządzeniami biurowymi.
- Instalacja, konfiguracja i aktualizacja oprogramowania na komputerach firmowych.
- Diagnozowanie i naprawa usterek technicznych związanych z urządzeniami biurowymi (drukarki, skanery, itp.).
- Zdalne wsparcie techniczne oraz możliwość interwencji na miejscu w razie potrzeby.
- Doświadczenie na stanowisku informatyka lub specjalisty ds. wsparcia technicznego.
- Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows i macOS.
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych.
- Znajomość konfiguracji i obsługi urządzeń biurowych (drukarki, skanery, routery).
- Umiejętność pracy zdalnej oraz stacjonarnej w elastycznym wymiarze godzin.
- Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy zespołowej.
- Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twoich możliwości (od kilku do kilkunastu godzin w miesiącu).
- Możliwość wyboru formy zatrudnienia (umowa zlecenie lub B2B).
- Pracę zdalną z opcjonalnym wsparciem stacjonarnym w razie potrzeby.
- Współpracę z dynamicznym i przyjaznym zespołem.
- Stabilność współpracy i możliwość długoterminowego zaangażowania.