Specjalista ds. kadr i płac
- Zapewnienia sprawnego funkcjonowania obszaru kadrowo-płacowego, prowadzenia rejestrów, przygotowania zestawień, przygotowywania bieżących pism i korespondencji dla kierownictwa Instytucji.
- Budowania dobrych relacji z ludźmi, komunikatywności, nienagannej kultury osobistej, doskonałej organizacji własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą), radzenia sobie ze stresem i presją czasu, samodzielności, sumienności i dokładności;
- Obsługi systemu kadrowo-płacowego;
- Sporządzania dokumentów rozliczeniowych oraz korekt w Płatnik ZUS;
- Wsparcia dyrekcji, kierowników oraz pracowników w bieżących sprawach kadrowo-płacowych;
- Sporządzania analiz i raportów na potrzeby Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy;
- Sporządzania list płac, deklaracji do ZUS, US, PFRON, GUS;
- Naliczania wynagrodzeń z tytułu umów o pracę oraz zasiłków i umów cywilno-prawnych;
- Rozliczania umów cywilno-prawnych;
- Prowadzenia akt osobowych pracowników CKF;
- Umiejętności archiwizowania dokumentów kadrowo-płacowych oraz nadzorowania ich obiegu w instytucji;
- Sporządzania oraz weryfikacji umów o pracę, dokumentów związanych z zakończeniem umów oraz pozostałych dokumentów kadrowych;
- Weryfikacji i rozliczania absencji pracowników (zwolnienia lekarskiej, urlopy);
- Naliczania zasiłków i świadczeń ZUS;
- Sporządzania zaświadczeń o zarobkach i przebiegu zatrudnienia;
- Ustalania wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenia ewidencji potrąceń oraz prowadzenia korespondencji z urzędami Komorników Sądowych;
- Obsługi administracyjnej procesów zatrudniania;
- Kontroli ewidencji czasu pracy i rozliczania czasu pracy;
- Kontroli ważności badań lekarskich i szkoleń BHP;
- Monitorowania zmian w przepisach prawa pracy.
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (referencje będą dodatkowym atutem kandydatki/ta);
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy;
- Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych;
- Doświadczenie w zakresie tworzenia dokumentów kadrowych;
- Wiedza z zakresu naliczania wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych;
- Znajomość systemów Płatnik ZUS, PUE ZUS oraz platformy PPK;
- Mile widziana znajomość programu WAPRO;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Wysokorozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz pracy w zespole;
- Samodzielność, dobra organizacja pracy i terminowość;
- Umiejętność samodzielnego myślenia i proponowania rozwiązań;
- Dyskrecja zawodowa;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie, preferowane kierunki – prawo, administracja, zarządzanie lub doświadczenie nabyte w stanowiskach związanych z wyżej wymienionym zakresem obowiązków;
- Znajomość j. angielskiego (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem kandydatki/ta);
- Mile widziana znajomość branży filmowej i środowiska instytucji kultury.
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin lub ½ etatu;
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, samorządowej instytucji kultury w Warszawie;
- Możliwość rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach i w doskonaleniu zawodowym;
- Fantastyczny zespół i dobrą atmosferę pracy.
- Nowoczesny coachingowy styl zarządzania kadrami.