Specjalista ds. kontaktów z jednostkami samorządowymi
- Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie korespondencji e-mail
- Kontakty telefoniczne z przedstawicielami administracji lokalnej
- Spotkania wyjazdowe z decydentami jednostek samorządowych
- Wsparcie działań promocyjnych i ofertowych
- Czynnego prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowych
- Dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
- Znajomości podstaw marketingu i technik sprzedaży
- Orientacji w strukturze i funkcjonowaniu administracji lokalnej
- Otwartości, kultury osobistej i zamiłowania do pracy z ludźmi
- Mile widziane doświadczenie zawodowe oraz osoby 50+
- Zatrudnienie w elastycznej formie – umowa o pracę lub inna preferowana przez kandydata
- Ciekawą pracę z misją i możliwością rozwoju
- Siedmiogodzinny dzień pracy
- Narzędzia pracy: telefon, laptop, samochód służbowy
- Wynagrodzenie podstawowe od 4000 zł netto + prowizja od sprzedaży