Specjalista ds. kontrolingu
- Udział w przygotowywaniu budżetów, monitorowanie ich realizacji, analiza i raportowanie odchyleń;
- Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca, analiza kosztów i przychodów, kalkulacja rezerw i odpisów;
- Tworzenie raportów, analiz oraz prezentacji, współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania i analizy danych;
- Weryfikacja poprawności danych w systemie finansowo-księgowym oraz udział w doskonaleniu narzędzi raportowania i wdrażaniu usprawnień.
- Wyższe wykształcenie;
- Umiejętność interpretacji danych i wyciągania wniosków;
- Doświadczenie w tworzeniu raportów i analiz;
- Podstawowa znajomość zasad księgowania;
- Bardzo dobra znajomość MS Excel;
- Umiejętność skutecznej komunikacji;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Adekwatne wynagrodzenie do posiadanego doświadczenia i umiejętności;
- Premie zależne od osiąganych wyników;
- Możliwość realizacji sportowych pasji.