Specjalista ds. księgowości
- Dekretowanie, księgowanie oraz weryfikacja dokumentów zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi.
- Rozliczenia z kontrahentami i pracownikami.
- Analiza i uzgadnianie sald kont księgowych.
- Przygotowanie raportów i sprawozdań w MS Excel.
- Udział w zarządzaniu ewidencją środków trwałych oraz procesie inwentaryzacji.
- Wykształcenie w specjalności rachunkowość/finanse.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość przepisów podatkowych i Ustawy o Rachunkowości.
- Dobra znajomość MS Office, w tym zaawansowane umiejętności w MS Excel.
- Dokładność, skrupulatność i dobra organizacja pracy.
- Znajomość Programu SYMFONIA.
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Umowę o pracę i pracę hybrydową z elastycznymi godzinami.
- Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i samodzielność w działaniu.
- Korzystne warunki najmu samochodów i zajęcia z języka angielskiego na platformie e-learningowej.