Specjalista ds. logistyki
Obecnie do Departamentu Administracji i Infrastruktury w Centrali UDT poszukujemy osoby na stanowisko:
- Koordynowanie i nadzór nad realizacją zawartych umów, kontakty z wykonawcami.
- Obsługa dokumentów zakupowych/ księgowych.
- Inicjowanie i realizacja działań w zakresie aranżacji i wystroju pomieszczeń biurowych, sal konferencyjnych etc.
- Dbałość o estetykę, zgłaszanie usterek, nadzór nad serwisem urządzeń.
- Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych.
- Bieżące wsparcie zespołu w ramach dodatkowo zleconych prac.
- Obsługa sekretariatu i korespondencji Departamentu.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: logistyka, administracja, ekonomia, zarządzanie).
- Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z zakresem zadań.
- Znajomość oprogramowania Microsoft Office.
- Współpraca w zespole, samodzielność, precyzyjność, zmysł estetyczny.
- Otwartość na zmiany, samoorganizacja, elastyczność, komunikatywność.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
- Szeroki pakiet benefitów.