Specjalista ds. marketingu cyfrowego
- planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online,
- przygotowywanie treści i materiałów promocyjnych do publikacji,
- prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych i nadzór nad ich efektywnością,
- analiza działań konkurencji oraz identyfikacja nowych trendów rynkowych,
- wsparcie działań SEO i SEM, współpraca z zespołem przy wdrażaniu nowych projektów,
- obsługa strony internetowej opartej na WordPress oraz tworzenie prostych grafik promocyjnych.
- minimum rok doświadczenia w marketingu lub komunikacji online,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym,
- umiejętność pracy z WordPressem oraz tworzenia grafik (np. Canva),
- kreatywność, dobra organizacja pracy i inicjatywa,
- gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych na wydarzenia branżowe.
- stabilne zatrudnienie na pełny etat – umowa o pracę lub zlecenie,
- różnorodne projekty i możliwość rozwijania własnych pomysłów,
- przyjazną atmosferę i współpracę w dynamicznym zespole,
- udział w targach, konferencjach i wydarzeniach marketingowych.
