Specjalista ds. Marketingu sieciowego
- Doświadczenia w marketingu wielokanałowym, najlepiej w firmie sieciowej.
- Znajomości social mediów i umiejętności prowadzenia profili marek.
- Portfolio – własne kanały na Instagramie/TikToku będą dużym atutem.
- Zamiłowania do video contentu i znajomości trendów (umiejętność tworzenia treści).
- Śmiałości przed kamerą – dobrze, jeśli masz flow i charyzmę!.
- Prawa jazdy kat. B.
- Elastyczności – min. 1 weekend pracujący w miesiącu (możliwość odbioru dni wolnych w tygodniu).
- Pracę w dynamicznym środowisku pełnym kreatywnych wyzwań.
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwijania autorskich projektów.
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi i wsparcie zespołu.
- Możliwość podróży służbowych.
- Elastyczne godziny pracy.
- Tworzeniem i publikowaniem lokalnego contentu w sieci (foto, video, treści).
- Dbaniem o lokalny wizerunek oddziałów (szkoły, sekretariaty, ekspozycja, wizytówki Google, opinie, lokalne profile).
- Realizacją bieżących projektów marketingowych.
- Monitorowaniem i raportowaniem w oparciu o ustalone KPI.
- Współpracą z oddziałami i innymi działami.