Specjalista ds. Marketingu – Social Media & Content Marketing
Szpital Specjalistyczny im. Świętej Rodziny SPZOZ
ul. A.J. Madalińskiego 25, Warszawa
zatrudni pracownika na stanowisko:
Miejsce pracy:
Dział Marketingu i Promocji Zdrowia
- Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych,
- Współtworzenie strategii content marketingowej dla platform społecznościowych,
- Zarządzanie kanałami social media,
- Tworzenie angażujących treści na potrzeby mediów własnych w różnych formatach, m.in. artykuły, posty, infografiki, wideo,
- Zarządzanie społecznością, moderacja,
- Prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych,
- Analiza wyników działań i raportowanie efektywności za pomocą narzędzi analitycznych,
- Kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych,
- Analiza trendów i konkurencji w celu dostosowania treści do aktualnych potrzeb i oczekiwań odbiorców,
- Udzielanie wsparcia w zakresie działań marketingowych
- wykształcenie wyższe marketingowe
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w tym w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych
- doskonała znajomość platform mediów społecznościowych, algorytmów, trendów marketingowych oraz narzędzi do planowania i analizy treści
- umiejętność tworzenia angażujących treści, w tym: pisania, tworzenia materiałów graficznych i wideo
- umiejętność skutecznego ustalania priorytetów, zarządzania wieloma projektami i radzenia sobie z presją i terminami
- dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole
- kreatywność i umiejętność myślenia strategicznego
- zmysł estetyczny, znajomość programów graficznych (pakietu Adobe, Canva)
- samodzielność w działaniu
- doświadczenie w pracy na rynku medycznym będzie dodatkowym atutem
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- ciekawą i rozwijającą pracę na rynku medycznym,
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, Multisport)