Specjalista ds. Marketingu
- współtworzenie i wdrażanie zaplanowanych strategii marketingowych
- koordynacja kampanii promocyjnych ATL/BTL/digital
- tworzenie treści marketingowych (newslettery, komunikaty, opisy) / współpraca z agencjami graficznymi
- działania marketingowe – eventy, nadzór nad materiałami POS oraz organizacja eventów
- zarządzanie stronami internetowymi firmy
- współpraca z innymi działami w celu kreowania i realizacji działań marketingowych
- planowanie i koordynacja kampanii promocyjnych
- tworzenie nowych rozwiązań promocyjnych wspierających sprzedaż
- współpraca z kontrahentami i reprezentacje spółki na zewnątrz
- budowanie wizerunku firmy
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie licencjackie lub wyższe o profilu marketing /reklama
- nastawienie na realizację celów
- znajomość zasad funkcjonowania rynku mediów
- kreatywność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, odpowiedzialność
- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- prawo jazdy kat. B
- pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku
- przyjazną atmosferę i wysokie standardy pracy
- pakiet opieki medycznej
- ubezpieczenie grupowe
- kartę sportową
- dodatkowe świadczenia w ramach ZFŚS