Specjalista ds. Marketingu
- Tworzenie i edycja stron docelowych (landing pages), zarządzanie treścią w systemie CMS
 - Prowadzenie i optymalizacja kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn itp.)
 - Współpraca z drukarniami (zamówienia materiałów drukowanych, nadzór nad produkcją, kontrola jakości)
 - Projektowanie komunikacji graficznej — plakaty, ulotki, banery, materiały promocyjne
 - Tworzenie grafik / obróbka zdjęć w programach: Canva, Adobe Photoshop
 - Koordynacja i współpraca z zespołami (sprzedaż, obsługa klienta, dział techniczny) w zakresie spójności wizerunku i kampanii marketingowych
 - Monitorowanie i raportowanie wyników działań marketingowych (analiza KPI, wnioskowanie usprawnień)
 - Dbanie o spójność wizualną marki w różnych kanałach komunikacji
 
- Umiejętności techniczne / doświadczenie:
- Doświadczenie w obsłudze i zarządzaniu CMS
 - Umiejętność tworzenia i edycji landing pages
 - Znajomość prowadzenia kampanii w social mediach
 - Bardzo dobra znajomość narzędzi graficznych: Canva i/lub Adobe Photoshop
 - Doświadczenie w współpracy z drukarniami lub realizacji materiałów drukowanych
 - Umiejętność analizy wyników marketingowych, umiejętność wyciągania wniosków
 - Znajomość zasad identyfikacji wizualnej i brandingowych wytycznych
 
 - Kompetencje miękkie:
- Kreatywność, inicjatywa
 - Dokładność i dbałość o szczegóły
 - Zdyscyplinowanie w realizacji projektów i terminów
 - Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność
 - Umiejętność zarządzania wieloma projektami jednocześnie
 - Samodzielność w zadaniach oraz gotowość do współpracy
 
 - Mile widziane:
- Znajomość narzędzi do automatyzacji marketingu / mailingu
 - Podstawowa znajomość HTML / CSS
 - Doświadczenie w branży deweloperskiej lub budowlanej
 
 
- Możliwość rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach marketingowych
 - Przyjazne środowisko pracy, kreatywny i wspierający zespół
 - Przestrzeń do samodzielnego działania
 - wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania,
 - stabilne zatrudnienie,
 
