Specjalista ds. Marketingu
- Udział w planowaniu i wdrażaniu kampanii marketingowych zgodnie z ustaloną strategią,
- Tworzenie treści marketingowych,
- Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji trendów i możliwości dla Zleceniodawcy,
- Wsparcie działań SEO i SEM,
- Prowadzenie komunikacji poprzez kanały social media,
- Monitorowanie mediów społecznościowych i przygotowywanie raportów dotyczących wyników działań marketingowych,
- Obsługa platformy wordpress,
- Opracowywanie materiałów wizualnych.
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B1,
- Umiejętność tworzenia prostych grafik do postów na social media (np. przy pomocy aplikacji webowej Canva),
- Zaznajomienie z platformą wordpress,
- Gotowość do wyjazdów służbowych (udział w konferencjach, targach branżowych),
- Kreatywność,
- Pracę na pełny etat w ramach umowy o pracę, umowy zlecenie lub B2B – w zależności od preferencji kandydata,
- Pracę w dynamicznym zespole,
- „Brak rutyny” – nasza Spółka zajmuje się wieloma tematami.
