Specjalista ds. Obsługi i Logistyki Zamówień
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców,
- udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów,
- wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji,
- pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży,
- współdziałanie z zespołem magazynowym i sprzedażowym.
- praktyka na stanowisku związanym ze sprzedażą, obsługą lub administracją,
- umiejętność logicznego myślenia i szybkiego reagowania na zgłoszenia,
- łatwość w budowaniu relacji oraz dbałość o jakość rozmowy,
- obsługa komputera i programów biurowych,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej.
- pewne zatrudnienie na pełen etat,
- przejrzysty system premiowy oparty na wynikach,
- możliwość awansu i szkoleń,
- pakiet benefitów pozapłacowych,
- przyjazną atmosferę i realne wsparcie zespołu.
