Specjalista ds. Obsługi i Logistyki Zamówień
- przyjmowanie i obsługa zgłoszeń od klientów oraz dostawców,
 - udzielanie informacji na temat oferty i dostępności produktów,
 - wprowadzanie danych do systemu oraz porządkowanie dokumentacji,
 - pilnowanie właściwej prezentacji produktów w punkcie sprzedaży,
 - współdziałanie z zespołem magazynowym i sprzedażowym.
 
- praktyka na stanowisku związanym ze sprzedażą, obsługą lub administracją,
 - umiejętność logicznego myślenia i szybkiego reagowania na zgłoszenia,
 - łatwość w budowaniu relacji oraz dbałość o jakość rozmowy,
 - obsługa komputera i programów biurowych,
 - dyspozycyjność do pracy zmianowej.
 
- pewne zatrudnienie na pełen etat,
 - przejrzysty system premiowy oparty na wynikach,
 - możliwość awansu i szkoleń,
 - pakiet benefitów pozapłacowych,
 - przyjazną atmosferę i realne wsparcie zespołu.
 
