Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
- Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
- Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy.
- Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
- Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
- Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1).
- Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
- Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami.
- Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat
- Umowa o pracę.
- Wynagrodzenie: 5039 PLN brutto miesięcznie.
- Ciekawe szkolenia.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy!
- Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse.
- Akademia CNX z programem mentoringowym.
- Uniwersytet CNX: nielimitowany dostęp do szkoleń online.
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Wspaniała kultura pracy: celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych!