Specjalista ds. obsługi klienta - Back Office
- Mailowe wspieranie klientów, odpowiadanie na zapytania i rozwiązywanie wątpliwości.
- Analiza i rozwiązywanie zgłoszeń z wykorzystaniem narzędzi i baz wiedzy.
- Obsługa zwrotów i zgłoszeń związanych z RODO oraz dbałość o poufność danych.
- Profesjonalna i jasna komunikacja z klientami w celu znalezienia optymalnych rozwiązań.
- Rejestracja informacji za pomocą wewnętrznych narzędzi.
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (B2-C1).
- Umiejętność przełożenia skomplikowanych spraw na język zrozumiały.
- Logika i zdolność do rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia i szybka umiejętność pisania.
- Gotowość do pracy na pełen etat.
- Umowę o pracę i możliwość rozwoju.
- Atrakcyjny pakiet benefitów i szkoleń.
- Jasne ścieżki awansu i programy mentoringowe.
- Dostęp do szkoleń online.
- Bonusy za polecenie nowych pracowników.
- Inicjatywy integrujące zespół i promujące różnorodność.